tirsdag 4. november 2008

Sopptur

At det ikkje hadde vore geiter i hagen var feil. Mildt sagt. Dei hadde sett djupe klauvemerker i det nye sandbedet. Og har nok trakka på ein del av dei små skattane mine. Dei har vore i den store skråningen også , men der trur eg ikkje dei har trakka sunde noko.

I dag var det eit aldeles nydeligt vær. Og sida eg bare har vore på ein sopptur tidligere i haust synest eg det var på tide med ein liten tur. Naboen, meg, bikkja og katten på tur.
Hadde igrunnen ikkje venta å finne så mykje sida det var eit par frostnetter i forrige veke. Men det var litt. Traktkantareller og piggsopp. Den siste fikk stå sida naboen har spydd dei to siste gangene ho åt desse. Og eg et ikkje sopp. Ingen kommentar takk.
Men det blei ein del traktkantareller 'på naboen'. Det er forfriskande å plukke sopp altså.
Og om det held seg frostfritt ei stund til vil nok alle dei flotte nye annlegga vekse opp. Soppsesongen er ikkje heilt over her hos oss.

Bikkja er syk. Ho har stygg utflod. Så i morgon må eg få tak i dyrlege. Han var ikkje å treffe i dag.
Eg er litt bekymra for henne. Ho er over 13 år og har utvekster båder her og dær. Men ho er uforskamma sprek i forhold til alder og overvekt. Ho tok eit svalesup utfor ein fjellskrent i dag. Landa med eit dunk og velta over på rygg. Der blei ho liggende å kave som ei skilpadde på rygg, men var oppe og gikk etter kort tid. Det er ikkje greit når ein trur ein er ein ungfole framdeles.

Har bestilt 5 bøker hos Capris i dag. 1 om betongfigurer og dei andre om ting og ideer til hagen. Tenker litt på at dette kanskje kan brukes i Hagelaget seinere. Eg treng litt ideer til ting som kan lages. Og så har vi tenkt å prøve oss på Hypertufa.

1 kommentar:

Linnemi sa...

Jeg håper ikke geitene har gjort for mye skade i hagen din. :/

Det er ikke godt når dyr blir syke, - selv de eldre. Kanskje enda verre for så vidt, solid forskanset i familien som de er. Lykke til hos dr.Dyregod! :)