torsdag 12. mars 2009

Phuu...

Her er det best å holde på dei indre organer gitt. Fikk nett ein telefon frå Stord sjukehus der eg blei fortalt at eg var sett opp på opperasjon på mandag. Ein ny kikkehullopperasjon. Eg kjente angsten steig og etter mykje akedering fram og til bake kom det fram at den søknaden var sendt før eg hadde vore på Haukeland og loge der i senga og skolve. Så han kom fram til at vi dropper den. Men ønskte meg lykke til framover.
Det er igrunenn merkeligt at dei ikkje leser papirene som dei faktisk har liggende frå tidligere opperasjoner. Det er det sjukehuset eg er opperert på før og eg hadde ikkje under nokon omstendighet lete meg opperere der fleire ganger. Det var difor eg var på Haukeland for vurdering. Og den Overlegen som vurderte meg der hadde heller ikkje gidda å sjekke papira. Det blei først gjort like før eg skulle under kniven. Og då blei det altså avlyst.
Føler eg meg i trygge hender..................?
Det var dagens utblåsing.

Her kjem dagens spirer.


Og kva er så dette? Jau Apeskrekk. Araucaria araucana.
Og eg har mange av dei.
Trur gjerne det er på tide å få dei i jord.


I går var det flott vær. Ikkje den store temperaturen, men sol. Så eg hadde min aller første skikkelige hagedag. Starta borte i sandbedet med rydding og avslutta med eit fint lag med kommunekompost oppå. Eg bruker litt tid på det då eg ikkje fjerner anna enn ugras. Det tørre klipper eg opp og lar det ligge rundt plantene.
Skulle gjerne hadt fleire slike dager for eg kom ikkje så langt. Men i dag regner det. Det vil sei det har slutta no. Men det er framdeles ikkje særligt fristende å gå ut. Seiner i dag kanskje.

Skulle gjerne tadt nokre bilder av allle crocusene som står i blomst no men det rakk eg ikkje i går. Dei er jo bare åpne når sola skin på dei så det er ingen vits i dag.

3 kommentarer:

RandiF sa...

Ja, man skal jammen være klar i hodet når man skal ha med helsevesenet å gjøre. Jeg gremmes!!!

Her har ikke krokusene kommet i gang ennå, eller er de også hjortemat, tro?

Frøya-Heidi sa...

Så moro med apeskrekkspirer. Lykke til videre med dem!

Får jeg en finværsdag snart, en dag jeg har fri, så skal jeg nok begynne i beda mine jeg også =)

hajal. sa...

Apeskrekkfrøa mine og har begynnt å røre på seg, i allefall er eit av dei på veg gjennom topplaget. Spennande.

Ja ditta helsevesenet..... utruleg kva ein må oppleve der. Høyrer stadig vekk episodar som ikkje høyrer heime i ein slik etat !!

God spiring og god vår til deg! :)