fredag 20. mars 2009

Travelt


Endeligt har blåveisen sprunget ut. Denne Hepatica transylvaticaen som eg fikk hos Magnar i fjord er det første gangen eg ser blomster på. Og den var jo riktig flott.


Dette er den vanlige. Eg skjønner ikkje kor det er blitt av dei andre, kan ikkje finne dei. Eg lurer på om dei kan ha gått ut. Dei sto veldigt tørt i fjord og eg tok difor å flytta dei, kan bare ikkje huske kor.



Her er litt fornemt besøk. Bildet er tadt gjennom vinduet så det er ikkje så godt.


Dagen flyr for tida. Må nytte dette flotte været så eg står på hovudet i beda. Det er mykje som skal ryddes og eg lurer på om eg blir ferdig før sangthans. He-he.
Men steinbedet er sån nesten ferdigt. Det har fått eit lag med kommunekompost. Løkene har fått kalksaltpeter og sniglene har fått feraproff. Dei har allerede gjort nok skade.



Snøklokkene står riktig flotte om dagen. Dette synet er nok snart over men då står det jo andre skatter for tur.
Igår og i dag har eg klipt ein god del roser. Dei store buskene har eg skåret kraftigt og kompostkverna gikk til det blei mørtkt begge dagene. Gubben har nemligt felt ein stor tuja i kveld. Den var sån halvveis rotvelta og måtte takes.
Eg blei ikkje ferdig, så der er litt å gjere i morgonkveld også.
Formiddagen er forbeholt beda.
Vil ellers takke for omtanken når det gjeld hunden. Der er mektigt tomt her om dagene. Og eg ser stadigt etter henne når eg er uti i hagen. Pus held meg med selskap så heilt aleine er eg ikkje.
Vi skal ikkje ha ny hund. Vi ønsker oss frihet til å reise så av den grunn har vi avvikla 2 akvarier også. Pus og blomstene treng vi nok tilsyn med men sida ho har egen kattedør er det ikkje nødvendigt med dagligt tilsyn.

1 kommentar:

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

For en nydelig blåveis. Jeg har blitt bitt av blåveisbasillen, men de er veldig vanskelige å få tak i, synes jeg. Særlig de litt mere spesielle. Skal til Danmark på forsommeren, og håper kanskje jeg kan finne noen der. Du er jammen heldig som bor slik til at våren er langt fremskredet allerede. Her er det bare noen få barflekker som vitner om at det går mot vår og sommer.