søndag 19. april 2009

Og så var skogen atter ein gang grønn.


Det har vore strålande vær her sida vi kom heim frå påskeferie. Det er virkelig flotte dager.
Eg har ikkje tadt bilder dei siste dagene då det er for mykje sol men viser bilder som blei tadt då vi kom heim frå påskeferie. Hagen hadde eksplodert på den veka vi var borte.

Froskene hadde lagt egg og der er atter ein gang eksotiske lyder i badekaret.
I veka som har gått har eg prioritert å luke og å ta lange pauser i solveggen. Eg kjenner at ferie var tingen for stressfaktoren eg langt lavere enn på lenge. Lader no opp til neste Bobiltur som ikkje er så langt unna.
Eg har bestemt at no skal eg trappe ned på tempoet i hagen og ta det litt meir piano. Eg annser meg for så og seie ferdig med hagen på Nes. Har bare nokre få planter igjen å hente der inne no.
Så då er det jo ingen ting som haster lenger.
Skulle bare hadt ferdigt damprosjektet, sitteplassen, gjerdet på muren og rosepergolaen. :) Men det får bli ein annen dag. HE HE.
Status: Plenen er klipt, beda er delvis luka. Eg har sprøyta langs veikantene og litt rundtomkring med raundup. Og hagen ser ganske fin ut. Ellers så kom det ein kald vassvind inn no i kveld så eg regner med eit værskifte. Det betyr at eg skal ut å kjøpe gjødsel i morgon. I år blir det fullgjødsel då det er eit par ting som viser mangel på nitrogen. Det er nok alt avklippet som ligg i beda som gjer det.
Tilslutt eit bilde frå ferien. Vi tilbrakte mesteparten av tida på Daftrø camping ved Strømstad. Ein flott plass.
Tok bare ein snartur innom Peter Korn. Og fikk såleis utvida plantesamlinga ytterligare.
Asarum maximum Giant
Dicentra King of Hearts
Isophyrum thalictroides
Miyakea integrifolia (den sto høgt oppe på ønskelista)
Saxifrga marginata coriophylla
Saxifraga biasolettoi jorg
Saxifraga cortusifolia cotton
Aconitum red Wine ( den har vist spirt ute i pottene mine også. Pytt sann, skal nok finne plass til dei også)
Heuchera Peach Flame
Musa Basjoo

Alt er vel utplanta. Så no er det bare å vente på Bananene.

1 kommentar:

Mariann S sa...

Er det ikkje deilig vel, med nyklipt plen og grønn skog :)
Ei fin tid dette, det skjer nye under i hagen kvar dag syns eg.
Ønsker deg ei fin veke :)