mandag 15. september 2008

Det går litt på fram.







Men 'Gubben og Gamlo' går ikkje heilt i takt fortida.

Eg venter framdeles på litt gjevning og påfyll nede i skråningen med berget.
Dagene er strålande flotte og Gubben fann ut at gårsdagen skulle nytes. På lørdag fikk vi tilkjørt eit lass med subbus og han starta muringa av sitteplassen. Er sjølvsagt lykkelig for alt som blir gjort men eg har ein god del trær som skulle vore planta. Og eg går her og håper på at det kanskje skjer i dag.


Håper det skjer i dag.
I mellomtida får vi kose oss med nokre høstbilder.










Nokre av rosene er virkelig flotte no. Her ser du Purple Rain.

Eg har framdele mykje lukearbeide framfor meg og den der syra er beint fram håplaus. Kryper utover og danner eit heilt teppe. Det er komplett umuligt å få opp alle røttene så den er tilbake på rekordtid.





Burde også funnet tid til å ta ein tur ut på SIM for å hente kommunekompost. Jorda treng nokre plasser virkelig jorforbedring. Og eg vil denne gangen helst ha noko som er ugrasfritt.



Her er eit lite utsnitt frå sandbedet. Busken i bakgrunnen er ein haustende Abutilon x suntense. Den blomstrer (med 1 blomst) no for andre gang i år. Førsteblomstringa var då mykje finere. Den ser ut til å være fult vinterherdig her hos meg.
Dei andre blomstene i bakgrunnen blomstrer også for andre gang. Det eg mykje som remonterer i år faktisk.



Her blomstrer eit par Rododendroner for andre gang.


Dagens blomst er Anaphalis av eit eller anna slag.

Den er veldig flott. Danner lave krypende tuver.













1 kommentar:

Marit sa...

Vinterherdig abutilon? Den var kjempefin! Det hadde vært her, ja. Jeg hadde mange "vanlige" før i alle regnbuens farger, men ble så lei overvintringen av de. Så de endte til slutt som kompost ;)