mandag 8. september 2008






Rosene er framdeles ganske fine.

Været er også ganske fint. Litt overskya men flott temperatur.

Var til Rosendal i dag for eg har hadt problemer med betalinga av Eurobulbbestillinga mi. Betaling med Visa feila.

Og når eg skulle betale over nett fikk eg også feilmelding.

Så eg har fått hjelp til dette i banken. Sat på eit kontor og fikk hjelp steg for steg. Det kaller eg sørvis.


Stakk med det samme oppom Hassen. Der var det ikkje mange planter igjen, men eg kjøpte eit par grønne busker til sandbedet. Har funnet ut at det gir ein ekstra piff på det med noko som har litt forskjellige former.










Slik ser det ut i dag. Eg er igrunnen veldigt fornøyd. Og kanskje det beste av alt. Eg har himla masse plass til vinterens sådd om eg bare held meg til steinbedsplanter. Ellers så minker det kraftigt på plassen.

Dagens blomst er tidløs.
Den er veldig tidlig i år, men akk for ein frodighet.



4 kommentarer:

Elisa sa...

Tidløs er i blom her også, den kom jo frå deg i vår. Nydelig!

akoen sa...

Ja dei er nydelige.
Den du fikk av er nok ein annen type. Den står meir oppreist.

Lizbeth sa...

Gratulerer med ny blogg. :) Den tidløsen din var nydelig.

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Grattis med ny blogg Anne :)
Skal bli spennende å se hvordan sandbeddet ditt blir.