lørdag 6. september 2008

Ny blogg

Så prøver eg meg med ein blogg eg også.

Her vil eg skrive litt om mine strabaser i hagen.

Men det er godt muligt at eg skriv om litt andre ting også.

I dag har det vore ein flott haustdag. Ein kjenner at lufta er ei anna en den var her tidligere. Og sola den kryper nedover. Den er no gått i hagen for kvelden. Så hagedagene blir litt kortere.


MEN i dag har eg sett gubben igang. Og han køyrer tyngre skyts. Så eg er meget fornøyd med dagens innsats.



Han har kjørt bort 2 lass med røtter og torver.
Han har gjevna til den delen som ligg kloss i berget. Så no er det nesten ferdigt til å plante i.

Så har han flytta opp ein del stein i andre enden og fylt på eit lass med sand der.
Og eg er no i full gang med å dandere stein i denne delen.
Skjønner igrunnen ikkje kvifor eg sit her å skriv. For eg klør noko aldeles voldsomt etter å begynne å plante der borte.
Men eg har bestemt meg for å 'spare' det i alle fall til i morgon.



Dagens blomst er Aconitum alboviolaceum.
Denne slynger seg flott i ein rosebusk

Dette innlegget var kladda for 2 dager sida.

4 kommentarer:

Sagae sa...

Gubbe med gravmaskin - det var da noe!! Jeg stod ute i regnvær til etter det var mørkt i går kveld og gravde og gravde med min hagespad. Rart hvordan man ikke legger merke til at det er blitt så mørkt når man står ut i det!

Gratulere med ny blogg!

Anonym sa...

Gratulerer med ny hageblogg!

Aud sa...

Gratulerer med blogg

akoen sa...

Ja eg er glad gubben handterer gravemaskin. Hadde vi ikkje kunna lånt den hadde eg nok hatt ei livslang oppgave med å opparbeide.

Takker for gratulasjonene