fredag 20. mai 2011

Vrengte tulipaner

Været er for tida heilt forferdelig her hos meg. Det er skikkelige slagbyger. Slik ser nokre av tulipanene ut. Dei var nok ganske ferdige men har her fått hjelp. Eg synest dei var litt kunstneriske.
Denne gangen vil eg ta for meg litt blader. Når alle blomster ser drukna ut er det greit å ha litt fine blader. Disse 3 bilden er av Filipendula også kalt Mjødurt. Desse fins det mange sorter av men nett desse dyrker eg pga bladene. Den første stammer frå Nautsund og har oppstått i planteskulen der. Hadde ikkje noko navn når eg fikk den. Middels til høg.
Den under er ein lav sort som eg ikkje husker navnet på i farten.
Og den under her veks like ved. Ei frøplante som har oppstått i min hage. Det gjenstår å sjå korleis den blir men foreløbigt er den lav.

Under ein kvit Veratum. Denne er flott i blomst også men når den står der med sine enorme trakter tidligt i sesongen synest eg dei er ekstra flotte.

Denne løvetannen dyrker eg for bladene sin del. Små røde stjerner i sandbedet. Dei forsvinn nesten når dei har mold som bakgrunn.

Dette er ein Kinesisk Allium (løk). Den var litt pjuskete dei første åra men ser no ut til å komme seg. Blomstene er uanseelige.

Ja så må vi vell ha med nokre blomster også. Denne bytte eg til meg i fjord og det er første gangen den blomstrer. Litt annen nyanse enn dei andre blålilla eg har.

Ein lav Dehlpinium (ridderspore) alpestre står det på den.
Ser ut som sniglene lar denne være i fred.

Fritillaria camschatcensis (svartkrone) er rålekker. Skulle nok hadt nokre kvite naboer men det får komme seinere. Eg er feien for at eg endelig har blomstrende planter. Og dei har spredd seg sida eg fikk dei for 2 år sida. Det er godt å ha hagevenner langs det ganske land. Denne har eg kun sitt i salg ein gang her i landet.

Får vell ta med ein kjenning også. Om det andre ser pjuskete ut er asaliaene flotte endå. Ein av fleire busker i nesten lik nyanse. Dette er ein navnesort, dei andre er sådd av frø sanka i baronihagen.

Ha ei fin helg.

4 kommentarer:

Rita Hogefeld sa...

Jeg ser du har fått Fritillaria camtschatcensis til å overleve. Var det ikke den du hadde problemer med tidligere?

Mange flotte planter du har, vær eller ikke vær :)

akoen sa...

Jo Rita eg har fått den til. Må bare sei tusen takk, den er rålekker. Det er faktisk første gang erg ser den 'live'

Kristin Aurdal sa...

Ha ha. Flotte vrengt tulipaner. Det kom et voldsomt vindkast i kveld, og valmuesøsteren min som blomstrer nå så omtrent like vrengr ut. Heldigvis gikk det bra.

Fine bilder av flott planter. Onsker deg en god helg.

Christina Fryle sa...

Filipendulan i mitten, den låga med mycket mörkrött i bladen kallar vi för 'Hjordis' här i Sverige. Ryktet säger att den kommit hit just från Norge. Och det tackar vi extra för! En riktigt odlingsvärd växt med underbart bladverk.