onsdag 25. mai 2011

Etter askeregn.


Ja no er det ikkje slik at det ikkje regner i dag altså. For det gjer det. Byger som det faktisk går ann å gå ut imellom.
I går derimot regna det nesten i eit. Og det var brunt. Askeregn frå vulkanutbruddet på Island. Ser på det som gjødsel og det kan komme vel med då eg ikkje har gjødsla i år.
På trass av store mengder regn dei siste vekene ser ikkje beda så værst ut. Oversikt over steinbedet.

Frå ein annen vinkel.

Litt lenger nede i bedet.

Og her er noko av innholdet. Primula sieboldii Dansing Lady

Primula polyneura har lignende blader på den over. Lønneforma.

Kun ein blomst på min broketblada Dogwood. Den har foresten fråse litt tilbake i år.

Tusenvis av småspirer. Dette er flotte planter men ikkje her. Får litt av eit lukearbeide.

Kvit dagfiol Hesperis matronalis synest eg er veldig flott. Og så dufter den så herligt. Mange som synest denne er eit ugras men det er eg ikkje enig i. Den blasse lilla kan eg derimot styre min begeistring for.

Peonia blir det nok ein del bilder av i år. Her ein buskpeon som blomstrer for første gang. Er usikker på kor eg har den frå men eg trur det må være Kina. Den har stått der i nokre år no men er framdeles ganske liten så det kan være ei frøplante også.
Legg merke til den gule edderkoppen. En liten kamelon.



Denne har eg kjøpt for ein del år sida. Den har stor voksekraft og er no blitt ein stor busk. Traff det med fargene på desse to buskene. ;) Azaliaen går ton i ton.

Denne gule blei kjøpt samtidigt men dei var eit år yngre. Veldigt mykje mindre men den har lagt godt på seg i år og det blir ein del blomster på den i år.


Azalia er azalia. Dei er eit blaff men eit fint blaff. Og så var det det der med duftene. Dei dufter himmelsk. Og særligt etter eit regnfall. Synest å kjenne det bare med å sjå på bildene.
Ha ein fin dag.

5 kommentarer:

Kristin Aurdal sa...

Så mange flotte bilder du har tatt, og sååååå vakre blomster. Aska gjør sikkert godt for de fleste plantene, og så sparer du penger til gjødsel :-)

Frøya-Heidi sa...

Steinbedet ditt er så imponerende flott! Stor og med ett sånn mangfold av forskjellige planter.

Pionene likte jeg spesielt godt :)

Marit sa...

Så fine bed du har! Det var virkelig flott blomstring du viste frem her.

ElseT sa...

Hei Akoen, god pinse, vonar du får ei fin helg. Eg måtte innom å sjå på foreldra til noken av frøplantene mine. Du har jammen mykje fint, og no får du mange barn i hagen min og. Eg kjøpte gudeblom frø av deg og dei har spirt så vanvittig så no har eg småspirer over ein låg sko. I går prikla eg 10 Clematis sp, den gleder eg meg til. Din ser stor og kraftig ut. Når på året blomstrar den?

akoen sa...

Else T Clematisen er tidligblomstrende. Den er nesten avblomstra no.
Det er flott at det spirer. Veldigt greit å få tilbakemelding på frøa. Eg sår dei jo ikkje sjølv.;)

Ellers takk for fine komentarer.