tirsdag 25. juni 2013

Det er Iristid


 Det er igjen mykje som har blomstra og gått forbi. 

Eg har igjen forsømt meg ;)
Har vore på besøk hos nokre hagevenner også men eg glemte fotoapparatet som vanligt.
Når ein står med blikket festa i beda er det ingen andre tanker som svir.
Hadde med meg ei spennandes samling med planter heim att også.
 
 Men no til dei som står i hagen.
Denne kvite sibiririsen er bare eit syn i år. 
Navnlaus for den har eg sådd som kvit sibiriris.
 Her er ein annan iris som eg også har sådd. 
Små blomster på lange stilker. Ein av dei fineste blå synest eg

 Desse blomstrer for første gang i år. 
Der er det nok 2 forskjellige sorter i den frøsodden. Ein lav og ein høg.
Merk deg det spøkjelset av eit tre som står bakom. 
Vinterens herjinger :(
 Må nok ha med eit par bilder av germanicaer også.
Desse to er gamle og gode sorter.

 Oppi der kor alt er overgrodd står det mangen Iriser. Her er det to sorter blå på samme bildet.
Den høgaste erein I.ensata.

 No er det andre ting i hagen min også.
Frøsådd Geranium. Mix av phaeum og noko anna.


 Og i dag er eg litt lat.
Husker ikkje navna i farten. 
Men litt spennandes er dei jo.
 Denne Hippeastrumen stod og venta på meg då eg kom heim frå tur i går.
Trur ikkje nett denne har blomstra før.
Den har eg sådd frå frø frå Brasil.
Har også åpna Eplabutikk


3 kommentarer:

Marie sa...

Å så masse fine bilde av vakre blomar :)

Anne Kari sa...

Nydelige iris. Har du alle dem i hagen. Heldige du.

Et nytt landsbyliv sa...

Vakre iris - og imponert over at du har frøsådd noen av dem.