torsdag 6. august 2009

Mykje å gjere.

Stikk bare innom for å sei at eg har det travelt.
Hagen såg ut som ei slagmark då eg kom heim frå ferie. Så det var bare å gyve laus på luking og klipping av avblomsta planter. Det er utruligt kor mykje det siste betyr for at det skal sjå sån nokolunde ut i slike store rabatter som eg har. Når eg også skal berge ein del frø går det ekstra lang tid.
Stova har sidt ut som ein oppamlingsplass dei siste dagene. Og eg har sete til langt utpå nettene og renska frø.
Lista veks men det er mykje igjen.
Her er ein liten oversikt over kva som er renska til denne tid.
http://annesblomstersider.org/index.php?option=com_content&view=article&id=122&Itemid=141

Eg tar helst ikkje imot bestillinger enda då det er lenge til lista er ferdig. Og eg er opptatt med sortering. Men helleborusene og pulatillaene hadde hadt godt av å komme i jord så noko kan eg sende ut om det er nokon som er interisert. Eg annonserer på Hagegal når lista er ferdig.

1 kommentar:

Harryford sa...

Jo hagen skal ikke være lenge "alene hjemme" før den begynner å rote det til. Mange som erfarer det i disse dager!
Jeg har i alle år lånt vekk huse/hage mot katte og hagestell, så ikke i år, og det synes!

Kikket jeg på alle de flotte bildene fra turen deres. Så ut som en riktig fin ferie, og naturen går vestlandet en høy gang. ;-)

Glemme lommebøker er et mareritt, noe de fleste vel har prøvd!

Ellers mener jeg det er et og annet merket Akoen som gror rundt her! :-)