fredag 25. mai 2012

 Ååå så dagene går. Det er ratt for fint til å sitte inne på dataen.
Har ellers hatt meg ein tur i sykebil til Haukeland sida sist. 
Allergisk reaksjon på paraset. Ja då, eg reagerer på alt muligt. Ganske slitsomt.
Over og under ein Erodium eg ikkje kjenner navnet på. Den er trufast og minst like stor i år som foregående år. Trur ikkje den set frø.
 Under ein annen Erodium som også ser ut til å være ein god sort. Kanskje endå meir laksefarga enn bildet viser. Denne blomstrar lenge og vel.
 
 Over den enkle formen av kvite dupper. Den er nok ganske så uvanlig i handel.
 Over Castilleja rhexifolia. Dette er ein halvparasitt. Det betyr at den gjerne lever i symbiose med andre planter. Er ikkje så sikker på om den er så kresen for hos meg sår den seg.  Men den veks stort sett blant Lewisiane mine.
 Rød rosenrot. Rhodiola Markus. Er enkel å ha med å gjere men hos meg står den nok vela tørt og magert i sandbedet.
 Ein av mange sjølvsådde Geranium phaeum
 Anemoner i diverse utgaver.
Svovelpeona er i gang. Ein av mine store stolthetar. 
 Og så til Meconopsisene.
Det er stort sett dei som høyrer til Lingholmene som er komt i blomst.
For nokre år side fikk eg den kjente Marit tilsendt frå ein blomstervenn. Trudde eg hadde planta den ein annen plass og at ho var død. Men dette kan være den. Eg er ikkje heilt sikker. Sår så mykje rart eg. Marit er steril så det vil vise seg når høsten nærmer seg.
Stor og flott er ho i alle fall.
 Denne einsome stilken stakk opp blant ugras. trur det må være Meconopsis x cookei. Den har mindre blomster enn M. punicea
 Og desse 2 høyrer til Lingholmene. Dei er ganske så variable. Den øverste er nok sådd som lilla. Og eg trur den kjem til å bli meir lilla når den sprett skikkeligt ut.
I neste post kjem eg til å vise bilder av ein liten sensasjon ;)
Ha ei fin Pinsehelg

3 kommentarer:

Parkvegens Hageglede sa...

Åååå, så mye vakkert som blomstrer hos deg! Valmuesøstrene mine står med store knopper. Det er vårens høydepunkt når de blomstrer.

Anonym sa...

Så mange vakre blomster og flotte bilder:-)

Frøya-Heidi sa...

Så mange planteskatter du har! Den ene nydeligere enn den andre.