søndag 23. januar 2011

Mot lysere tider

Ingen tvil om at no går det mot vår.
Var ute og klipte Julerosene i dag.

Det er lurt å gjere det på denne tida slik att ikkje dei nye blomsterknuppene får sopp og visner bort.
Temperaturen ligg i skrivende stund på vel 5 grader og det er grått ute. Men ein får alikevell ein liten følelse av vår. Men akk eg tviler på at den kjem endå sjølv om at eg ser det er fleire planter som står med springeferdige knupper. Trollhassel og blåveis er nokre av dei.
I går kom sola tilbake i hagen hos oss. Om den hadde vore her då. Så uansett så går det mot lysere og varmere dager.
I mellomtida så sår eg litt og lager litt strikkasmykker.
Trur eg skal prøve å selge nokre av dei. For no har eg laga fleire enn eg treng både til meg sjølv og til å gi bort.

Her er nokre av dei som er til overs.


Dette siste har eg 2 til av i kvit bakgrunn med blå og rosa roser. Har ikkje tadt bilde av dei. Under vises eit i svart. Det skal eg også lage fleire av. Nett dette skal eg ha sjølv.
Men her ser ein korleis dei ser ut på.
Anne's design. Desse finn du ikkje maken til.

Ingen kommentarer: