onsdag 12. januar 2011

Tid for mimring. Cypripedium


Marisko er ein av mine store skatter. Her den Norske Cypripedium calceolus. Orkideer er ikkje det eg er flikest på så eg har mista nokre. Dei trivest ikkje så godt i leirjorda mi.
Men denne ser ut til å klare seg forholdsvis godt.
Etter å ha bearbeida jorda med masse sand, skjellsand, torv og kalk så ser dei andre ut til å klare seg bedre også.


Flavum har nok fått for mykje torv, for den har minka. Må flytte den til våren.

Mens desse aukar heldigvis sakte men sikkert. Denne er navnlaus men eg trur det kan være Regine.



Desse to bildene er av samme plante faktisk. Ulla Silkens. Utruligt kor forskjellige blomstene blir frå år til år.



Håper eg treff desse til våren igjen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg håper også å se igjen Ulla til våren. Blomstring... det tror jeg er for mye å håpe på. Ennå.

Frøya-Heidi sa...

Nydelige!

Jeg har bare Ulla og den blomstrer og øker litt i omfang for hvert år.