lørdag 28. april 2012

Skulle skulle gjort noko.

 I dag var det meldt fint vær og eg hadde tenkt å gjere noko. Men slik blei det ikkje. I øyeblikket skin sola men her har det ikkje vore slik heile dagen. regn, sludd og sol om einannan. 
Så eg legg ut nokre bilder. :))
Over rosenrot. Synest den er finest når den står i knupp.
 Så var det desse påskeliljene då. Nikkende og flotte.
 Primula i mangen farger og former. Denne ser nesten ut som ei rose. Ukjent navn.
 Ein ikkje så vanlig farge på aurikkel.
 Primula veris. Maria nøkkelblom. 
Gulere enn gulest.
 Neimen ikkje så sikker du. Men store og fine er dei.

Under lysegul aricula
 
Cardamine pentaphyllos over. Dette er veldigt flotte stauder. Og slettes ikkje av det vanlige slaget. Har tre sorter i tillegg til engkarsen då ;) Eine vist tidligere. Den er avblomstra no. 
Under Cardamine heptaphylla den har eg sådd. Noko blassere i blomsterfargen enn dei andre, men bladene er mørkere.
 Eg er like opptatt av blader som blomster. Her ein broketbladet judaspenge. Den sår seg der den vill. Og får lov til det.
 Og så var det dei der geraniumene då. Nesten finest no på våren.
Geranium pratense Purple Hace
Til slutt ein liten stakkars sniglespist Soldanella alpina.

5 kommentarer:

Frøya-Heidi sa...

Jeg synes også rosenrot er finest i knopp :-)

Den varigerte judaspenge var stilig, jeg har ikke sett den før. Jeg er vel like glad i bladverk som deg tror jeg.

Auriklen hadde spesiell farge, jeg har en brun også men ikke helt lik denne.

Den fylte primulaen var søt da, synd du ikke vet navn.

Her har det også regnet endel i dag, men i morgen er det meldt sol! Da skal jeg bare hage :-)) Håper du også får en fin hagedag i morgen!

Marit sa...

Den rosa fylte primulaen var kjempefin! Kommer du på navnet må du skrive det så vi andre kan leite etter den ;-)

akoen sa...

Eg trur ikkje eg har navnet på den Marit. Har fått den. I fjord delte eg den opp i håp om at den skulle danne ein større bestand. Kanskje vi kan bytte til neste år Marit. Bare minn meg på det.

Margrethe sa...

Utrolig mange fine bilder fra en tydligvis frodig hage, til tross for tidlig vår enda.
Håper sola skinner på deg og hagen din resten av helga. Det blir nok mange fine dager framover.

Linecas have sa...

Sukk hjerte men brist ikke... Her var det mye snadder:))